Podravka uskoro potpisuje ugovore s dva velika kineska trgovačka lanca

Bez autora
Nov 13 2016

Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju. Radi se o netom završenom sajmu koji se može pohvaliti s čak 19 izdanja s isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije tisuće izlagača iz čak 66 zemalja. Među njima se redovito nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini. Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini. Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene tvrtke, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u siječnju 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registriran u toj zemlji.

Podravka uskoro potpisuje ugovore s dva velika kineska trgovačka lancaNa ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju. Radi se o netom završenom sajmu koji se može pohvaliti s čak 19 izdanja s isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije tisuće izlagača iz čak 66 zemalja.

Među njima se redovito nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini. Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.

Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene tvrtke, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u siječnju 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registriran u toj zemlji.

Ako se uzme u obzir činjenica da je Hrvatska u odnosu na Kinu i njezino tržište posve mala zemlja čija cijela populacija ne bi ušla ni u top 20 najmnogoljudnijih gradova Kine i da joj za kineski ‘zalogaj’ u cjelini i dalje nedostaje dobar brending i šira prepoznatljivost, uspjeh Podravke u tek godinu može se smatrati izuzetno značajnim.

Njezini proizvodi su od ove godine prisutni u nizu najvažnijih prodajnih lanaca u Pekingu i Šangaju koji su specijalizirani za prodaju uvozne robe i u koje redovito zalaze stranci koji žive u tim gradovima te kineska srednja i viša klasa jake platežne moći. Radi se u trgovinama Jenny Lou, Jenny Wang te April Gourmet u kineskoj prijestolnici odnosno japanskom prodajnom lancu Family Mart u Šangaju.

U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant juhe te Lino žitni proizvodi.

Kako navode iz Podravkina prvog dalekoistočnog predstavništva, za koji tjedan se očekuje i potpisivanje ugovora s prodajnim lancima 7-Eleven i Lawson, koji se u dva navedena grada nalaze na svakom koraku.

Osim toga najveća hrvatska prehrambena tvrtka iskoristila je i mogućnost prodaje po kojoj su Kinezi itekako poznati, a radi se o e-poslovanju, točnije online prodaji te dostavi na kućnu adresu.

Prije nekih mjesec i pol Podravka je otvorila svoju virtualnu trgovinu na kineskoj stranici taobao.com, kineskom pandanu eBaya odnosno Amazona, kojom upravlja grupacija Alibaba, jedna od najvećih svjetskih kompanija za internetsku prodaju. U njoj se na jednom mjestu mogu pronaći svi Podravkini proizvodi registrirani u Kini koji su se prvih tjedan dana poslovanja prodavali uz prigodno sniženje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik